Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2009 21:35 - QUEEN - Love of my life
Автор: momo81 Категория: Музика   
Прочетен: 1620 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2009 21:37


Love of my life, you hurt me,
You broken my heart, now you leave me.

Love of my life cant you see,
Bring it back bring it back,
Dont take it away from me,
Because you dont know what it means to me.

Love of my life dont leave me,
Youve stolen my love now desert me,

Love of my life cant you see,
Bring it back bring it back,
Dont take it away from me,
Because you dont know what it means to me.

You will remember when this is blown over,
And everythings all by the way,
When I grow older,
I will be there by your side,
To remind how I still love you
I still love you.

Hurry back hurry back,
Dont take it away from me,
Because you dont know what it means to me.

Love of my life,
Love of my life.


.....................................................................................................


Любовта на моя живот – рани ме,

Разби сърцето ми, а сега ме напускаш

 Любовта на живота ми – не виждаш ли,

Върни я, върни я

Не ми я отнемай

Защото не знаеш какво означава тя за мен

 

Любовта на живота ми – не ме напускай

Открадна любовта ми и сега ме напускаш

 

Любовта на живота ми – не виждаш ли,

Върни я, върни я

Не ми я отнемай

Защото не знаеш какво означава тя за мен

 

 

Ще си спомниш кога всичко е свършило

И всичко останало е било между другото

Когато остарея

Ще бъда до теб

За да ти напомня как все още те обичам

Все още те обичам

 

Побързай върни се, побързай върни се

Не ми я отнемай

Понеже не знаеш какво означава тя за мен

 

Любовта на живота ми

Любовта на живота ми





Тагове:   love,   Life,   my,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: momo81
Категория: Забавление
Прочетен: 232610
Постинги: 70
Коментари: 395
Гласове: 1487
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930