Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 21:19 - За всички майки.., за спомените от детството и за хубавите отминали дни
Автор: momo81 Категория: Други   
Прочетен: 2118 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2007 22:01


Това е още една велика балада на GUNS "N ROSES, в която се разказва за спомените от детството, за яркото синьо небе, за усмивките и... още нещо :))).
Поздравявам всички, които като слушат песента тя им напомня за отминалите безгрижни години, поздравявам и тези, на които песента им напомня за нещо специално в живота им!


She"s got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I stared too long
I"d probably break down and cry

(Woahhhh) Sweet child o" mine
(Woah oh oh oh) Sweet love of mine

She"s got eyes of the bluest skies
And if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I"d hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

(Woah oh oh oh) Sweet child o" mine
(Woah oh oh oh) Sweet love of mine
(Woah oh oh oh) Sweet child o" mine
(Woah oh oh oh) Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
(Confusing parts with Duff and Axl singing)
Sweet child o" mine

................................................................................................

тя има усмивка, която сякаш ми напомня

за сопмените от детските ми години

където всичко

беше така свежо и ясно, както яркото синьо небе

и сега и преди когато зървам лицето й

тя ме отвежда на онова специално място

и ако се загледам (в нея) прекалено дълго

най-вероятно ще избухна в сълзи

 

(Уааааооо) сладко мое дете

(Уооо оу оу) моя сладка любов

 

нейните очи са сякаш направени от най-синьото небе

и ако те потънат в сълзи

аз не обичам да ги гледам

и да виждам една унция* болка в тях

коста й ми напомня на топло безопастно място

където като дете бих се скрил

и бих се молил бурята

и дъждът

тихичко да ме отминат

 

(Уооо оу оу) сладко мое дете

(Уооо оу оу) моя сладка любов

(Уооо оу оу) сладко мое дете

(Уооо оу оу) моя сладка любов

 

на къде сме се запътили

къде  отиваме сега

на къде сме се запътили

мило мое дете

 

унция - мярка за тежест=28.3 кг или 28.4 куб. см. обем





Тагове:   майки,   отминали,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dana55 - Привет,
20.05.2007 21:32
Поздрави майка си от мен, една майка.
Харесвам Гънс ет Роузес, синът ми ме заведе при тях.
Той е един много добър млад човек/син ми/.
Песента е чудесна!
цитирай
2. momo81 - радвам се че ти харесва
20.05.2007 22:06
благодаря че поздравяваш майка ми, благодаря ти и за всичките топли думи, които си написала досега в блог-а ми, благодаря ти и за думите които тепърва ще напишеш, независимо дали са ласкави или критични.
И да ти е жив и здрав синът и цялото ти семейство - мисля че това е най-важното за една Майка!!!!
цитирай
3. momchilpeev - пич...
21.05.2007 09:41
направо ме убиваш.Откъде вадиш едни от най-хубавите песни.Благодаря ти за парчето.Започнах да слушам Гънс след първия им албум Welcom to the jangle и едва ли някога ще забравя песните им.
цитирай
4. momo81 - ВЕЛИКИ СА!!!!!
21.05.2007 09:59
НЕВЕРОЯТНА МУЗИКА, НЕВЕРОЯТНИ ТЕКСТОВЕ, С 5-6 АКОРДА ПРАВЯТ ЧУДЕСА ИМЕННО ТОВА ИМ Е ВЕЛИКОТО НЕ СВИРЯТ СЛОЖНО, А ПОКАЗВАТ КАКВИ ЧУДЕСА МОГАТ ДА СТАНАТ ДОРИ С МАЛКО АКОРДИ. ДРУГА ТАКАВА ГРУПА Е МЕТАЛИКА - ИМЕННО ЗАТОВА ДОСТА НАЧИНАЕЩИ КИТАРИСТИ ЗАПОЧВАТ ДА СЕ УЧАТ НА ПАРЧЕТАТА НА ГЪНС И МЕТАЛИКА!!!
цитирай
5. esen - Умееш да подбираш музика и текстове,
21.05.2007 14:15
които да ни представиш. Благодаря ти!
цитирай
6. dana55 - Привет!
22.05.2007 23:19
Чакаме Металика!!!
цитирай
7. momo81 - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО..
23.05.2007 15:41
.. ЩЕ ТИ ПУСНА МЕТАЛИКА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: momo81
Категория: Забавление
Прочетен: 232582
Постинги: 70
Коментари: 395
Гласове: 1487
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930